Veelgestelde vragen

1. Waarom wordt de kalender niet meer automatisch opgestuurd?
Als EO willen we een duurzame omroep zijn. Daarom kunnen EO-leden nu zelf een kalender aanvragen en komt de kalender terecht bij mensen die hem dan ook daadwerkelijk willen ontvangen. Zo gaan we papierverspilling tegen.

2. Waarom moet ik EO-lid zijn om de kalender aan te vragen?
EO-leden zijn voor ons onmisbaar. Dankzij onze leden kunnen we verhalen vertellen over Gods liefde voor iedereen. Als dank aan leden, mogen ze de exclusieve kalender gratis aanvragen.

3. Hoe weet ik of ik EO-lid ben? Twijfel je of je EO-lid bent?
Neem dan even contact met ons op via het e-mailadres service@eo.nl of het contactformulier op onze website.

4. Hoe kan ik EO-lid worden?
Lid worden van de EO kan eenvoudig via onze aanmeldpagina. Lid worden kan ook via het telefoonnummer 035 - 2210022 of via het e-mailadres service@eo.nl.

5. Wanneer ontvang ik de kalender als ik deze heb aangevraagd?
De kalenders zullen eind november op de post worden gedaan. Je kan de kalender begin december bij je op de mat verwachten.

6. Hoeveel kalenders kan ik bestellen?
Elk EO-lid heeft de mogelijkheid om één kalender aan te vragen. Het is niet mogelijk om een kalender aan te vragen voor iemand anders.

7. Hoe kan de ik de kalender aanvragen?
De kalender is niet meer aan te vragen. Volgend jaar verschijnt een nieuwe EO-kalender, die leden weer gratis aan kunnen vragen. Meld je op deze pagina aan om vroegtijdig bericht te krijgen over de nieuwe EO-kalender.

8. Mijn vraag staat er niet tussen. Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op via het telefoonnummer 035- 2210022, het e-mailadres service@eo.nl of via het contactformulier op onze website.